5/25/2012

Primadonna ♥

Primadonna girl, yeah 
All I ever wanted was the world 
I can't help that I need it all 
The primadonna life, the rise and fall 
You say that I'm kinda difficult 
But it's always someone else's fault 
Got you wrapped around my finger, babe 
You can count on me to misbehave 

Pred mesiacom to bola Lana Del Rey .Dnes je Marina & the diamonds tou ,ktorá mi svojou hudbou priam učarovala .Nemôžem prestať počúvať jej nový album 'Electra heart' .Nikdy som nemyslela ,že budem zbožňovať takúto hudbu .Takto nejako si predstavujem dokonalosť !

P.S. radšej ani nekliknite na "play",pretože to neskôr oľutujete .Je to droga /pre mňa/ 

2 komentáre:

  1. zkusím to :D možná budu závislá jako ty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mna zas tá pesnička až tak nechytila:)

    *snažím sa rozbehnúť svoj blog, tak ma poteší ak ma navštíviš. http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky milé komentáre :)