10/20/2012

The best fashion books & magazines - Abeceda módy

Móda - pre niektorých absolútna stupidita, ale pre mňa doslova vášeň. Milujem módu. Milujem knižky o nej, milujem nakupovanie, zbožňujem sledovanie módnych trendov, ale toho čo mám rada najviac sa nemôžete dotknúť - predstavivosť. Predstavivosť vám dovolí čokoľvek. Môžete vymyslieť tie najkrajšie šaty na svete, môžete navrhnúť dokonalé šperky, čokoľvek. Všetko je to vo vás, ak milujete módu a hľadáte inšpiráciu na správnych miestach, môžete robiť čokoľvek. Svoje nápady a myšlienky môžete hravo realizovať . Dnes by som vám rada predstavila knižku, z ktorej veľmi často inšpiráciu čerpám ja. Je to kniha Abeceda módy. Narazila som na ňu úplnou náhodou a už na prvý pohľad ma zaujala. Malá, nie priveľmi hrubá knižka o móde, o módnych trendoch, o návrhároch... Každý si odnesie malý kúsok inšpirácie už po jej prelistovaní - to je isté. Móda sa stále mení, ale táto kniha prináša hlavne veľkú časť histórie odievania, takže sa k nej môžete vrátiť aj neskôr a nájsť v nej to, čo práve potrebujete. Možno len malý detail vás privedie na nový nápad. Myslím, že v tejto knihe je takýchto detailov dosť. Ak máte záujem, tak v slovenčine túto knihu kúpite napríklad TU .

Celkové hodnotenie : ♥     


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za všetky milé komentáre :)