7/20/2011

Day with Thu Huong Truong


A je to tu ! Prvý rozhovor s blogerkou na mojom blogu .Tešíte sa!? Mali by ste sa ,pretože je sa načo .Vyspovedala som blogerku Thu Huong Truong z blogu http://bunny-bow.blogspot.com/.
Bola veľmi milá a prijemná .Bola som milo prekvapená aj tým ako rýchlo mi tento rozhovor poskytla.
Takže sme hňedˇ mohli začať.Pripravení?Tak si to užite ! :)
Thu Huong Truong


Máš veľmi zaujímavé meno,tak by ma zaujímalo ako to s tebou vlastne je .Odkiaľ pochádzaš a kde si sa narodila ?Tiež som si všimla krásne fotky z Vietnamu...
Ano, bylo to ve Vietnamu. Narodila jsem se a žiju v ČR, ale jsem vietnamka. Moji rodiče jsou vietnamci a narodili se ve Vietnamu.

Aká je tvoja obľubená činnosť vo voľnom čase ?Čítaš knižky,počúvaš hudbu alebo si radšej kreatívna ?
Ve volném čase ráda vyrábím různé věci, momentálně mě baví dělat tašky, které také prodávám na svém shopu. Nebo si hraju se svým králíčkem, chodím nakupovat a nebo jsem prostě s kamarádkou, a koukáme na filmy. Ráda čtu knížky, časopisy moc nečtu, jen si prohlížím obrázky :D Jinak samozřejmě čtu blogy. 

Ktoré magazíny si rada prelistuješ? 
Vogue!

Kedˇ už sme pri blogerkách a blogovaní ako si sa dostala k blogu ty a prečo si ho začala písať?
Ráda jsem sledovala ostatní fashion blogy a tak jsem si to taky chtěla zkusit. Bloguju, protože mě to baví a dává mi to možnost seznámit se s novými lidmi zajímající se o to samé co já.

Máš nejaký sen alebo cieľ? :)
Kdybych vám to řekla, už by se to nesplnilo ,ne? :D Ohledně módy je mým snem už od malička pracovat v módě. Třeba být stylista nebo cokoliv co bude zahrnovat módu.

Máš niekoho kto je pre teba životný vzor a čerpáš od neho inšpiráciu alebo ho obdivuješ ?
Já asi žádný životní vzor nemám. Ale obdivuju svojí sestru, vždycky jsem chtěla být tak dobrá jako ona. Jinak v módě hodně obdivuji své oblíbené blogerky, jako je například Joll, Pavlína, Ejvi, Nga, Sabina, atd...Je jich spousta. :)

Ako by si opísala svoj štýl obliekania a aj svoj životný štýl ?
To je těžká otázka :D Já ani nevím, jaký mám styl, to musí posoudit ostatní. Řekla bych, že můj styl je jednoduchý, mám ráda jemné barvy a černou. Nenosím příliš barevné oblečení. Hlavně se v tom co nosím musím cítit dobře. :)Můj styl se ale často mění, nikdy nemám jeden stálý styl. Ráda zkouším něco nového.


Čo je tvoja inšpirácia pri výbere oblečenia,máš skôr svoj štýl alebo miluješ vintage alebo niečo podobné? :)
Inspiruju se vlastně úplně všude, u ostatních módních blogů, v televizi, v časopisech, na ulici... a vintage rozhodně miluju!

Posledná otázka :) Rada cestuješ ? Kam by si sa chcela pozrieť,poprípade presťahovať? Chcela by si sa napríklad presťahovať do Vietnamu ? A aké jazyky ovládaš ? :)

Miluju cestování! Chtěla bych se podívat do Londýna, procestovat Ameriku...a spostu dalších míst. Úžasný by bylo jednou spatřit Tibet, ale to až budu hodně starší :). Do Francie díky škole pojedu ještě 4x a tam bych chtěla do Marseille, Nice, Provence a Bordeaux. A přestěhovat se chci jednoznačně do Paříže! Ovládám češtinu a vietnamštinu, trochu francouzštinu a domluvím se anglicky. Ale přiznám se, angličtina je moje slabina.

Ešte raz by som sa chcela Thu Huong Truong podˇakovať za ochotu a vám ostatným povedať prečo som si vybrala práve ju .Pozrite si jej blog http://bunny-bow.blogspot.com/
a pochopite čo na nej zbožňujem ! Áno,presne tak,je to jej štýl a povaha.Predstavovala som si ju podľa jej postov a fotiek ale kedˇ som s ňou robila rozhovor bolo to také osobnejšie a v skutočnosti bola 100 krát priemnejšia a milšia ako v mojích predstavách .Takže ja pevne verím že sa vám tento rozhovor páčil a aj vdˇaka vám budem môcť aj nadˇalej robiť to čo ma baví-blogovať ! Dakujem :) Betty


3 komentáre:

Ďakujem za všetky milé komentáre :)