10/24/2011

The art of can

Ráno som sa zobudila s tým zlým pocitom "ách,zas je pondelok" .Určite ten pocit, keď by ste radšej preležali celý deň doma poznáte.Až na to, že sa mi nechcelo z postele bol deň skvelý! Nebudem vám rozpisovať čo všetko sa mi stalo a tak len v skratke.Bola som nakupovať /zase/.Zháňala som čižmy a dopadlo to ako vždy /kúpila som si len kozmetiku a  čižmy nič /.Nevadí! Aspoň mi zostal čas a stihla som výstavu Art of can. Bola skvelá :) Odporúčam sa ísť pozrieť.Je to v Bratislave pri Eurovei -sklad č. 7 / za McDonaldom/ ,otvorené je denne od 10:00- 22:00, ale len do 30.októbra .Tak sa poponáhľajte -stojí to za to .Tu máte malú ochutnávku :) 






                           




No a tak teda .A ako sa máte vy ? Tiež ste začali týždeň tak úžasne ako ja ? Chváľte sa ! :)

Pridajte sa aj do skupiny blogu na facebooku . Like môžete dať TU!


5 komentárov:

  1. šla by som tam ale bývam na východnom slovensku škoda. :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten pocit znám,ale dneska jsem ze vzbudila s tím že máme po zbytek týdne prázdniny takže pohoda :-D
    chicaboomb.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. great blog! leave a comment on my blog :***


    WWW.CELYNEGLAM.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky milé komentáre :)