10/19/2011

Eva girl!

Je 18. októbra a ja mám deň ako každý iný.Idem do školy a potom domov.Dnes som si kúpila časopis.Áno,zas!Pôvodne som síce chcela JOY ,ale Slovensko je spomalené (ako inak),tak som si kúpila Evu girl! /In-ko/.Celý deň som ju nosila v kabelke ,lebo som nenašla čas na prečítanie a tak som ju začala čítať až vo vlaku.Bola som už pri konci a zrazu som nemohla uveriť svojím očiam.V Eve girl! je mini článok o mojom blogu,ktorý som do redakcie poslala ešte v auguste.Úprimne!? Neverila som ,že to niekedy zazrie svetlo sveta.Stalo sa! :)

/Obrázok nemôže byť väčší lebo je oscanovaní a nie je čiataľný/

 Týmto som chcela poďakovať Eve girl! a aj novým čitateľom ! Zatiaľ je nás tu síce veľmi málo ,ale ak nás tu bude viac tak plánujem Vianočný Giveaway ! Tešte sa :)

5 komentárov:

  1. Hi girl, you look so cute, love your hair and your room is so nice ! Come to my blog and if you like it follow it, I will do too =) Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten časopis neznám,asi v česku není :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento blog som objavila práve kvôli tomuto časopisu ;).. aveľmi sa mi páči a inšpiruje ma :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na tvoj blog som narazila práve vďaka Eva Girl :) Som rada, že ho tam dali, pretože to tu máš naozaj super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Presne na tvoj blog som našla podľa eva girl :-)veľmi ma zaujal a tak si ma inšpirovala že som začala blogovať aj ja ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky milé komentáre :)