2/16/2012

RECENZIA: Essence - snow flake mascara topper


Keď som sa pýtala čoho by ste na mojom blogu priali viac odpovedali ste,že chcete recenzie.Dnes som vám jednu pripravila :) Je o maskare ,ktorej úlohou je vyčarovať vám na končekoch rias snehové vločky.
/Fotký sú také aké sú ,pretože neviem fotiť líčenie a veci s ním spojené.Možno jedného dňa.../
Predstavujem vám maskaru Essence z kolekcie Crystalliced.Na Slovensku som si túto kolekciu nevšimla - možno som len zle pozrela a možno ešte príde.Maskara je z Rakúska a dostala som ju od tety ,takže neviem koľko stála .

Môj názor : Myslím ,že svoj účel každopádne spĺňa ,aj keď neviem či by som si ju sama trúfla kúpiť .Nie ,že by som nemala rada experimenty ,ale asi by som stavila na klasiku.Jej konzistencia je dosť hustá ,ale aj napriek tomu sa dobre nanáša.Netreba to však prehnať ,lebo ako som sama zistila vznikajú hrudky .Na moje prekvapenie mihaľnice zlepuje len trošku.Ja som ju naniesla na čiernu dobre zaschnutú maskaru .Na očiach vydrží asi 4 -5 hodín.Na výsledok sa môžete pozrieť dolu.Určite nie je vhodná na každodenné nosenie,ale príležitostne je skvelá.Vedela by som si ju predstviť ako doplnok líčenia na nejakej módnej prehliadke.Konkrétne ma napadla prehliadka Louis Vuitton S/S 2012 alebo na inej.Tiež môže vyzerať  dobre na fotkách :)

Moje hodnotenie
 : 6/10 bodov (možno ju treba len lepšie naniesť :))
A ešte niečo ...na iných blogoch to volajú "bonus" ,ale vždy si pomyslím ,že sa mi to nepáči.Tu je niečo také ,čo by sa bonusom nazvať dalo.Len by som vám rada povedala ,že milujem drdoly.O jeden som sa pokúšala ...výsledok ? Nie veľmi dobrý.Dajte mi prosím nejaký návod na pekný rozcuchaný drdol . Budem veľmi vďačná :) 
 Ako sa vám páči maskara? Máte nejaký typ na jej použitie?

P.S. Pridajte sa na fan page na facebooku - TU - a dozviete sa ,že pripravujem GIVEAWAY +
Dnes vám ešte neviem povedať kedy bude ďalší článok ...na facebooku sa to určite skoro dozviete.

7 komentárov:

  1. Vypadá skvěle. Také zkusím.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Řasenka vytváří zajímavý efekt, řasy vypadají jako by byly omrzlé :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. možno na nejake fotenie so zimnou tematikou...viem si predstavit!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bez drdolou si neviem predstaviť svoj deň.na mojom blogu určite pripravím nejaký post o tom aké a ako si ich robím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzerá to dobre :) Ale skôr na také prehliadky, ako si aj písala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá to dobre! A aj balenie podľa toho horného obrázku vyzerá skvelo! Vedela by som si špirálu na prehliadkach,fotenie a tak...Na každodenné nosenie asi ani nie. A k tým drdolom...Ja mám krátke vlasy a neviem či by sa mi dal urobiť,takže s týžmto ti asi nepomôžem...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky milé komentáre :)