2/14/2012

Vintage shop

GIVEAWAY
A tu je už sľubovaný článok o vintage obchode v Bratislave.Všimla som si ho cestou do školy a tak som sa tam bola pozrieť - odvtedy ho milujem ! Nie je to originál vintage /20.-80. roky/ ,čo je pochopiteľné ,ale aj tak oblečenie v tomto štýle tam majú fakt skvelé.Odporúčam sa tam ísť pozrieť .
Adresa: Tomášiková 23/E,Bratislava /zastávka Trnavská ,bus č. 96,50/




Mimochodom ...nároky na prvú bielu blúzku na prvej fotke si nerobte-je totiž moja :)
Páči sa vám ? Poznáte ho ? Boli ste tam ? Poznáte iný ? 
*všetky fotky som fotila ja

Majte sa pekne a nezabúdajte na GIVEAWAY ,do ktorého sa môže zapojiť každý ...aj keď nemá blog :)

6 komentárov:

  1. Hm..Vyzerá to tak že sa čoskoro nejakým spôsobom dopravím do BA.nutne potrebujem taký obchod v mojom okolí! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto nám nerob,je to tam krásne,najmä tá ružová kabelka! a čo tak tipy na niečo v tt? alebo tam ani nič nie je? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som z TT a nič moc tu veru nie je :/ Preto tá BA :))

      Odstrániť
  3. Strašne super. Asi pri najbliššej návštevy babičky phľadám túto adresu:)
    Veľmi, veľmi pekný blog máš

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na tomášikovaj mám školu, takk sa tam niekedy asi zastavím :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky milé komentáre :)